Doneren

Uw donatie helpt ons om para ijshockey toegankelijk te maken voor iedereen, jong en oud. Met uw bijdrage kunnen wij slees en uitrusting aanschaffen, trainingen organiseren en deze geweldige sport promoten. Kies voor een eenmalige donatie of steun ons jaarlijks om een blijvend verschil te maken. Samen bouwen we aan een inclusieve en sportieve toekomst!

Hartelijk dank voor uw steun!

Donatie materiaal kast

Met de laatste groeispurt in sledes lopen we nu tegen een uitdaging aan waar we wel een oplossing voor hebben maar ook uw hulp nodig hebben.

Het aantal sledes is nu zo groot geworden dat het laten slingeren in het hok echt niet meer kan. De ijsmeesters hebben daar nu ook last van als ze de vloermatten moeten pakken voor de ijshal en als de langebaan schaatsers met hun materiaal gaan slepen vallen er regelmatig dingen om en dat geeft schade aan de sledes en ijzers.

Ga naar de donatie materiaal kast pagina.

Via onderstaand formulier kun je een donatie doen aan de stichting. Met jouw donatie kunnen we onder andere materialen aanschaffen toernooien voor spelers beter toegankelijk maken en clinics organiseren voor kinderen.

Alle beetjes helpen en onze dankbaarheid is groot.