Donatie Materiaal Kast

Met de laatste groeispurt lopen we nu tegen een uitdaging waar we wel een oplossing voor hebben maar ook jouw hulp even nodig hebben. Het aantal sledes is nu zo groot geworden dat het laten slingeren in het hok echt niet meer kan. De ijsmeesters hebben daar nu ook last van als ze de materialen moeten pakken of de langebaan schaatsers hun materiaal moeten pakken vallen er regelmatig dingen om en dat geeft schade aan de sledes en ijzers.

Dus..

Om dat allemaal in één keer te tackelen hebben we een kast bedacht waar de sledes goed in kunnen liggen en we ze eenvoudig kunnen verplaatsen zonder schade op te lopen en ijzers te moeten slijpen. We hebben de handen om het in elkaar te zetten klaar staan en de tekeningen zijn gemaakt.

Zo kunnen de ijsmeesters ook eenvoudiger ons materiaal aan de kant zetten als dat nodig is en helpen we elkaar.

Jij kunt ons helpen door een donatie te doen aan de stichting rechtstreeks. Of een deel van de materialen te doneren dat is ook helemaal fijn.

Materiaal lijst

• Balken voor het frame en de vakken. (6×4 210m 32 stuks.) [€ 120]
  • Vullende Constructielijm [€ 15]
  • Zijpanelen voor het frame (2x watervast multiplex 244×122 – 12mm ) [€ 70)
  • Goede draaiwielen voor de kast (4 stuks) [€ 65]
  • Draaiwielen vervangen van oude kasten (8 stuks) [€ 130]
  • Discussloten voor het afsluiten van alle kasten (6 stuks) [€ 120]
  • Ogen voor de sloten Overvalsloten (2 stuks) [€ 20]
  • Schroeven voor het frame RVS met Torx kop ( 200 Stuks) [€ 60]
  • Schroeven voor het zijpaneel RVS met Torx kop ( 60 – 100 Stuks) [€ 15]

Via onderstaand formulier kun je zelf bepalen welk bedrag je wilt doneren. Wij zijn blij met iedere ondersteuning van klein tot groot. Alle beetjes helpen ons verder en dat is waar we als team heel hard aan werken.

Er is op de kast ook ruimte om jouw bedrijf te tonen via een schildering of sticker. Dan sta je iedere training en wedstrijd langs de kant ruim in beeld. Wil je daar meer over weten? Neem contact met ons op via info@stichtingparaijshockeyamsterdam.nl. Onze designers maken er dan iets moois van.

Met jouw hulp kunnen we onze materialen beter organiseren voor ons de begeleiders, spelers en misschien nog belangrijker de bezoekers en ijsmeesters van de Jaap Eden ijshal.

Dit is de hoeveelheid waar we in 2019 mee konden werken, inmiddels is deze serie sledes vervangen voor eigen materiaal en de hoeveelheid is minimaal 3x zo groot gegroeid. je begrijpt dat het opruimen en verplaatsten een grotere klus geworden is die we met minimale inzet moeten uitvoeren.