Sponsor worden?

Wil jij ook deel uitmaken van ons team en ons helpen het AT Para-IJshockeyteam naar nieuwe hoogten te brengen? Wij zijn op zoek naar sponsors die ons willen ondersteunen op onze reis naar succes op het ijs.

Door sponsor te worden van ons team, krijg je de kans om je merk te associëren met een geweldige sportieve prestatie en de inspirerende verhalen van onze atleten. Jouw steun stelt ons in staat om trainingen, uitrusting en reizen te bekostigen, waardoor onze spelers de beste kans krijgen om hun volledige potentieel te bereiken.

Of je nu een klein bedrijf bent dat lokaal wil bijdragen of een grote onderneming die op zoek is naar een kans om zich te verbinden met een gepassioneerde gemeenschap, er zijn tal van mogelijkheden om betrokken te raken bij ons team. Samen kunnen we bouwen aan iets geweldigs en de grenzen verleggen van wat mogelijk is in para-ijshockey.

Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe je sponsor kunt worden van het AT Para-IJshockeyteam en hoe jouw steun een verschil kan maken voor onze spelers en de sport als geheel. U kunt met al uw vragen of een belverzoek mailen via sponsor@at-para.nl.